A szöveg időállapota: 2000.XII.21. -
Időállapot váltás: 2000.XII.21. -


40/2000. (XII. 21.) Karcag Városi Önkormányzati rendelet

a 2001. évi átmeneti gazdálkodásról

Karcag Városi Önkormányzat Képviselő Testülete az államháztartásról szóló, többszörösen módosított 1992. évi XXXVIII. tv. 76. § - ában biztosított jogkörében eljárva a Városi Önkormányzat 2001. évi átmeneti gazdálkodására vonatkozóan az alábbi rendeletet alkotja:

I. fejezet

Bevételek és kiadások teljesítése

Bevételek beszedése

1. § (1) Karcag Város Önkormányzata felhatalmazza a Polgármestert, hogy a 2001. január 1 - től a 2001. évi költségvetési rendelet hatályba lépéséig terjedő időszakban az Önkormányzat bevételeit folytatólagosan beszedje.

(2) A Polgármester az (1) bekezdésben meghatározott időtartamban köteles feltárni az eseti bevételi lehetőségeket és gondoskodni azok beszedéséről.

Kiadások teljesítése

2. § (1) Karcag Város Önkormányzata felhatalmazza a Polgármestert, hogy az 1. § (1) bekezdésében megjelölt időszakban az Önkormányzat által finanszírozott intézmények működési kiadásaihoz szükséges fedezetet - az (5) bekezdésben foglalt kivétellel, valamint a központi nettó finanszírozás és a vonatkozó felsőbbszintű jogszabályok változásának figyelembevételével - a többszörösen módosított 2000. évi költségvetési rendeletben meghatározott támogatás összegén belül, időarányosan, a takarékos gazdálkodásra való tekintettel teljesítse.

(2) Az (1) bekezdés szerinti időarányos támogatáson belül, a dologi kiadások tekintetében - az (5) bekezdésben meghatározott kivétellel - maximálisan az időarányos támogatási összeg 90%-a teljesíthető.

(3) A Polgármester 2001. január 15.-ig köteles biztosítani az Önkormányzat finanszírozási körébe tartozó intézmények alkalmazottai részére a 2000. évre vonatkozó 13. havi illetmény kifizetését.

(4) Az e rendelettel meghatározott átmeneti gazdálkodási időszakban a Polgármester köteles gondoskodni az Önkormányzat folyamatban lévő kiemelt feladatainak pénzügyi teljesítéséről, a szükséges fedezet biztosításáról.

(5) Az (1) és (2) bekezdésekben meghatározott korlátozás nem terjed ki a Polgármesteri Hivatal és a Városgondnokság feladatai között szereplő hó- és síkosságmentesítéssel kapcsolatos teendők ellátásának finanszírozására. Ennek költségét - a rendelkezésre álló bevétel függvényében - a Polgármester köteles biztosítani.

II. fejezet

Beszámolási kötelezettség

3. § (1) A Városi Önkormányzat Polgármestere e rendelet 1. § és 2. §-ai alapján folytatott gazdálkodásról a Képviselő Testület előtt köteles elszámolni.

(2) Az átmeneti gazdálkodási időszak alatt beszedett bevételeket és teljesített kiadásokat az Önkormányzat 2001. évi költségvetési rendeletébe eredeti előirányzatként kell be építeni.

III. fejezet

Záró rendelkezések

4. § (1) E rendelet 2001. január 1-én lép hatályba.

(2) E rendelet hatályba lépésével egyidejűleg Karcag Város Önkormányzatának a 2000. évi átmeneti gazdálkodási időszakról szóló 25/1999. (XII. 23.) Karcag Városi Önkormányzati rendelet hatályát veszti.

K a r c a g, 2000. december 14.
Dr. Fazekas Sándor s.k Földvári Imréné dr. s.k.
polgármester jegyző