A szöveg időállapota: | 2007.I.1. - 2007.II.14. |
Időállapot váltás: |
2007.I.1. - 2007.II.14. 2007.II.15. - |
Karcag Város Önkormányzata Képviselő Testületének 36/2006. (XII.21.) rendelete
a 2007. évi átmeneti gazdálkodásról
Karcag Városi Önkormányzat Képviselő Testülete az államháztartásról szóló, többszörösen módosított 1992. évi XXXVIII. tv. 76. §-ában biztosított jogkörében eljárva a Városi Önkormányzat 2007. évi átmeneti gazdálkodására vonatkozóan az alábbi rendeletet alkotja:
I. fejezet
Bevételek és kiadások teljesítése
1. § (1) Karcag Város Önkormányzata felhatalmazza a Polgármestert, hogy 2007. január 1-től a 2007. évi költségvetési rendelet hatályba lépéséig terjedő időszakban (továbbiakban: átmeneti időszakban) az Önkormányzat bevételeit folytatólagosan beszedje.
(2) A Polgármester az (1) bekezdésben meghatározott időtartamban köteles feltárni az eseti bevételi lehetőségeket is és gondoskodni azok beszedéséről.
2. § Karcag Város Önkormányzata felhatalmazza a Polgármestert, hogy az átmeneti időszakban esetleges likviditási gondok megoldása érdekében szükség esetén - a bankszámla szerződésben foglaltaknak megfelelően - munkabérhitelt vegyen fel.
3. § (1) Karcag Város Önkormányzata felhatalmazza a Polgármestert, hogy az 1. §. (1) bekezdésében megjelölt átmeneti időszakban az Önkormányzat által finanszírozott intézmények működési kiadásaihoz szükséges fedezetet - a (3)-(5) bekezdésekben foglalt eltérésekkel, valamint a központi nettó finanszírozás és a vonatkozó felsőbb szintű jogszabályok változásának figyelembevételével - az Önkormányzat 2006. évi költségvetéséről szóló, többszörösen módosított 2/2006. (II.15.) rendeletben meghatározott önkormányzati támogatás összegén belül, időarányosan, a takarékos gazdálkodásra való tekintettel teljesítse.
(2) Az (1) bekezdés szerinti időarányos támogatáson belül, a dologi kiadások tekintetében - a (4) és (5) bekezdésben meghatározottak kivételével - maximálisan az időarányos támogatási összeg 90 %-a teljesíthető.
(3) A Polgármester a Ktv. 40. § (6) bekezdése alapján 2007. január 16-án az Önkormányzat finanszírozási körébe tartozó intézmények alkalmazottai részére a hatályos jogszabályban meghatározott 13-ik havi illetmény kifizetéséről.
(4) Az e rendelettel meghatározott átmeneti gazdálkodási időszakban a Polgármester köteles gondoskodni az Önkormányzat folyamatban lévő, kiemelt feladatainak pénzügyi teljesítéséről, a szükséges fedezet biztosításáról.
(5) Az (1) és (2) bekezdésekben meghatározott korlátozás nem terjed ki, az intézmények élelmezéssel, illetve közüzemi szolgáltatással kapcsolatos kiadásaival és a Polgármesteri Hivatal, valamint a Városgondnokság feladatai között szereplő hó- és síkosság mentesítéssel kapcsolatos teendők ellátásával összefüggő kiadásokra. Ezen feladatok költségét - a rendelkezésre álló bevétel függvényében - a Polgármester köteles biztosítani.
II. fejezet
Beszámolási kötelezettség
4. § Az átmeneti gazdálkodási időszak alatt beszedett bevételeket és teljesített kiadásokat az Önkormányzat 2007. évi költségvetési rendeletébe eredeti előirányzatként be kell építeni.
III. fejezet
Záró rendelkezések
5. §. E rendelet 2007. január 1-jén lép hatályba, és az Önkormányzat 2007. évi költségvetéséről szóló rendelete hatályba lépésével egyidejűleg hatályát veszti.
K a r c a g, 2006. december 08.
Dr. Fazekas Sándor s. k. | Rózsa Sándor s. k. |
polgármester | jegyző |