Karcag Városi Önkormányzat

Hasznos linkek

SAJTÓANYAG

 

 


A települést/szervezetet a Magyar Élelmiszerbank Egyesület támogatja

 

Állampapír befektetések a Magyar Államkincstárban

 

Önkormányzati jelentés

A képre kattintva ingyenesen letölthető Karcag város Önkormányzati jelentése PDF formátumban:

Letöltés a képre kattintva

Testvérváros

Látogató számláló

Ma1046
Tegnap1129
Ezen a héten6997
Ebben a hónapban26581
Összes349671

2017-07-22

Kórház u. 10. sz. alatti nem lakás

Karcag Városi Önkormányzat
Polgármestere
5300 Karcag, Kossuth tér 1.
Tel.: 06-59/500-610; T-fax: 06-59/311-998
E-mail:   Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyiratszám: ...../2012.
Ügyintéző: Lévai Olga

Pályázati kiírás

a Karcag, Kórház u. 10. sz. alatti nem lakás céljára szolgáló helyiség bérbeadására

Karcag Városi Önkormányzat Képviselő Testülete a 66/2012. (III. 29.) "kt." sz. határozatával döntött a Karcag, Kórház u. 10. sz. alatti nem lakás céljára szolgáló helyiség bérleti joga pályázattal történő meghirdetéséről.

A helyiségek adatai:

Helyiségei: 1 garázs helyiség
A helyiség alapterülete: 24 m 2
Közművei: villany

A pályázat nyertese az lesz, akinek a pályázata megfelel a pályázati kiírásban rögzített feltételeknek, s a legmagasabb összegű bérleti díj fizetésére tesz ajánlatot a nyilvános pályázati tárgyaláson.

A bérleti díj kiinduló összege:
4.503.-Ft/m2/év +ÁFA
9.006.-Ft/hónap + ÁFA

A helyiség bérleti jogára pályázni 50.000.-Ft biztosíték ellenében lehet.
A biztosíték összegét a Karcag Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatala Pénzügyi és Költségvetési Irodájában átvehető csekken kell befizetni az Önkormányzat letéti számlájára.
Ha a pályázat nyertese - vagy annak visszalépése folytán a szerződés megkötésére jogosult pályázó - a bérleti szerződés megkötésétől eláll, akkor a befizetett letéti összeget elveszti.

A pályázatot nem nyerteknek a letéti összeget - az előzőekben rögzített eset kivételével - a jogosulttal kötött bérleti szerződés aláírását követően - haladéktalanul visszaadjuk.

A pályázat benyújtásának határideje: 2012. április 23. napja 16.00. óráig beérkezően.

Ha a fenti időtartamig pályázat nem érkezik, a pályázati kiírás időtartama további 20 nappal mindaddig meghosszabbodik, amíg pályázat nem érkezik, vagy a pályázatot a Képviselő Testület lezárja.
A pályázatokat írásban, a fenti határidőig beérkezően a Polgármesteri Hivatal Igazgatási és Szociális Irodájához (5300 Karcag, Kossuth tér 1. sz.) lehet benyújtani.

A pályázatnak tartalmaznia kell:

a megpályázott helyiség adatait,

a pályázó elfogadja a pályázati kiírásban közölt feltételeket, így különösen a bérleti díj pályázati kiírásban megjelölt kiinduló összegét,

a helyiségben végzendő tevékenység bemutatását,

tervezi-e a helyiség rendbetételét, átalakítását, s ha igen, annak becsült költsége,

a pályázó nevét, címét, elérhetőségét (telefonszámát).

A pályázathoz csatolni kell:

egyéni vállalkozó pályázó esetében az egyéni vállalkozói engedélyt,

Kft, Bt. stb. esetén az alapító okiratot, cégbírósági bejegyzést, aláírási címpéldányt (azok időközi módosításával együtt).

A helyiség bérleti jogát a pályázat nyertese 3 év időtartamra szerzi meg.

A pályázatokat a Karcag Városi Önkormányzat Képviselő Testülete - várhatóan - a 2012. májusi ülésén bírálja el.
Az ülésre a pályázók meghívást kapnak.

A pályázattal kapcsolatosan további információkat a Karcag Város Önkormányzat Polgármesteri Hivatal földszint 53. sz. szobájában személyesen, illetve telefonon az 59/500-669-es számon, levélben pedig az 5300 Karcag, Kossuth tér 1. sz. alatti Polgármesteri Hivatal Igazgatási és Szociális Irodája címén lehet kérni.

Karcag, 2012. április 02.

(: Dobos László :)

A pályázat kifüggesztésének napja: 2012. április 03.

A pályázat bevételének napja: 2012. április 23.

A pályázati kiírás letölthető word formátumban: Pályázati kiírás a Karcag, Kórház u. 10. sz. alatti helyiség bérbeadására 2012. 04..doc